Over ons

Wij zijn een stichting die uitsluitend bestaat uit vrijwilligers die voor de omgeving van Loosduinen activiteiten organiseren. Momenteel maken wij voor onze  activiteiten op de dinsdagmiddagen gebruik van de ruimte in buurthuis  Wings, Mozartlaan 195. Daar worden lezingen en presentaties gegeven over uiteenlopende onderwerpen.

De eerste dinsdag van de maand is vaak een (gratis) inloopmiddag, bedoeld om buurtgenoten onder het genot van een kopje koffie of thee met elkaar in contact te brengen.  Af en toe zijn er ook excursies naar musea of andere culturele instellingen. Aangezien Wings op termijn gerenoveerd zal worden, wordt gezocht naar een vervangende ruimte.

Bent u geïnteresseerd in onze activiteiten dan kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief. Stuur hiervoor een e-mail aan communicatie@stichtingamadeusdenhaag.nl.

Loop gerust eens binnen op dinsdagmiddag  in Wings. Voor sommige activiteiten moet u zich vooraf aanmelden via aanmelden@stichtingamadeusdenhaag.nl. Dit staat bij de activiteit van die dag vermeld.

Het bestuur van Stichting Amadeus
Met ingang van 1 januari 2024 is er een nieuw bestuur aangetreden met de volgende leden:

Nellie Spaans – voorzitter
Willy Geitenbeek – secretaris
Hans Koppejan – penningmeester

Het bestuur is bereikbaar via info@stichtingamadeusdenhaag.nl

Wij verhuren geen zalen

Vrijwilligers
De activiteiten van Amadeus worden georganiseerd en uitgevoerd door vrijwilligers.

Steun
Mocht u Amadeus financieel willen steunen, ons banknummer is NL 84 ABNA 0818 6523 73 t.n.v. Stichting Amadeus Den Haag. Stichting Amadeus is een ANBI-geregistreerde instelling. Dat betekent dat u uw gift kunt aftrekken van de inkomstenbelasting.

Kamer van Koophandel
Stichting Amadeus Den Haag is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel:

Stichting Amadeus Den Haag
KVK-nummer:  68515111