Dinsdagmiddagactiviteiten

Wij organiseren iedere dinsdagmiddag (14.00—16.00 uur) een activiteit, veelal een lezing en de eerste dinsdagmiddag van de maand staat in het teken van ontmoeting. Ook zijn er soms excursies. Het programma van de komende weken vindt u onderaan deze pagina.

Op de eerste dinsdagmiddag van de maand hebben wij vaak een gratis vrije inloop met soms een kleine activiteit. Voor de consumpties  moet u wel gewoon per pin betalen.

Voor de lezingen vragen wij een bijdrage vragen van €2,50 (contant, liefst gepast). De consumpties, tegen een schappelijke prijs, moeten wel met pinpas worden betaald. Voor excursies geldt soms een andere bijdrage.

Voor sommige activiteiten dient u zich vooraf aan te melden via een e-mail aan aanmelden@stichtingamadeusdenhaag.nl of tijdens een andere activiteit op dinsdagmiddag. Dit staat bij de activiteit vermeld. Tijdens de zomermaanden juli en augustus organiseren wij meestal geen activiteiten., delen wij de nieuwe flyer uit met de komende activiteiten en is er gelegenheid voor een kopje koffie of thee met elkaar. En soms een kleine activiteit. U hoeft dan geen entree te betalen, maar alleen uw consumpties (die kunt u alleen met pin afrekenen).

Op de middagen zijn ook altijd vrijwilligers van Amadeus aanwezig.
Aanmelden voor activiteiten kan via: aanmelden@stichtingamadeusdenhaag.nl of tijdens een eerdere dinsdagmiddag voorafgaand aan de activiteit waarvoor u zich wilt aanmelden.

Om de nieuwsbrief met activiteiten te ontvangen, kunt u een mail sturen aan communicatie@stichtingamadeusdenhaag.nl.

3 september

14.00 – 16.00 uur – Gratis inloop – Welkom terug bij de
activiteiten van Stichting Amadeus in buurthuis Wings!
Haal de nieuwe flyer en wissel het laatste nieuws uit met
uw vrienden en medebezoekers.

10 September

14.00 – 16.00 uur – Feestelijke opening van het seizoen.
Door niemand minder dan bekende wijkgenoot Edwin
“Ome Willem” Rutten.