Culturele dinsdagmiddagactiviteiten

Door Corona-maatregelen kan onderstaande informatie nog veranderen.

Wij organiseren twee-wekelijkse culturele middagen (14.00—16.00 uur), waarvoor wij, tenzij anders vermeld, een entreeprijs  vragen van € 2,50 (contant, graag gepast) i.v.m. de zaalhuur. Op de andere dinsdagmiddagen organiseren wij ook vaak interessante en leuke activiteiten, of bent u welkom om gewoon een kopje koffie/thee te drinken.  Op de middagen dat er geen activiteit staat gepland, hoeft u natuurlijk geen entree te betalen, maar alleen uw consumpties.
Op die middagen zijn óók altijd vrijwilligers van Amadeus aanwezig.
Aanmelden via:
aanmelden@stichtingamadeusdenhaag.nl

Programma april – mei

Dinsdag 12 april  (entreeprijs 5,00)
Gezellige Paasmiddag! We beginnen met lekkere Paashapjes en drankjes en in de loop van de middag luisteren we naar een voorjaarsconcert door ensemble Viva (o.a. Mendelssohn, Schumann en Lehár).  In verband met de inkoop is vooraf aanmelden noodzakelijk via bovenstaand emailadres.

Dinsdag 19 april
Vrije (gratis) Muziekmiddag: Terug naar de jaren 60 (en ook een beetje 50 en 70). Kent u ze nog, de hits uit die tijd? Meegeswingd met Elvis en Cliff of de Beatles? Deze middag krijgen we ze allemaal weer te horen, terwijl we genieten van hapjes uit die tijd. Wilt u zelf ook wat van die hapjes verzorgen? Graag! (wel bij voorkeur even melden, dan weten wij wat we wel/niet kunnen verwachten).  Wie weet, wint u er ook nog een prijsje mee! En aan het eind van de middag is er een leuke muziekquiz!

Zondag 24 april
Concert in bibliotheek Nieuw-Waldeck. Meer informatie vindt u op de pagina Zondagochtendconcerten bij Amadeus

Dinsdag 26 april (gewijzigd!)
Het is voorjaar en we gaan er weer op uit met de fiets! Waar naartoe? Dat vertelt ons deze middag Johan Bommelé van de Fietsersbond Den Haag en samensteller van het boekje ParkenrouteDen Haag, een initiatief van de Gemeente in samenwerking met de Fietsersbond.
En omdat het de volgende dag Koningsdag is: met een oranje-versnapering!

Kort overzicht activiteiten Mei
(in de programmafolder en de Nieuwsbrief van mei vindt u uitgebreidere informatie)

3 mei – Presentatie (stond al gepland voor afgelopen november) door Monica Hoogduin,
samenstelster van het boekje Bloeiend Westduinpark.

10 mei – Interactieve muzikale middag verzorgd door Wim Akkermans (was eerder al een
groot succes!).

17 mei – (gratis) Introductieles Jeu de Boules.

24 mei – (gratis) Puzzelwandeltocht door Scheveningen (vervoer en eventuele consumpties voor
eigen rekening).

31 mei – Vrije (gratis) inloopmiddag (onder voorbehoud).