Activiteiten Mozartlaan 195 buurthuis Wings (tenzij anders vermeld)

Wij organiseren iedere dinsdagmiddag (14.00—16.00 uur) een activiteit, waarvoor wij, tenzij anders vermeld, een bijdrage vragen van €2,50 (contant, liefst gepast). Het programma van de twee komende maanden vindt u onder het tabblad dinsdagmiddagactiviteiten. De consumpties, tegen een schappelijke prijs, moeten wel met pinpas worden betaald.Voor sommige activiteiten dient u zich vooraf aan te melden. Dit staat bij de activiteit vermeld. Tijdens de zomermaanden organiseren wij meestal geen activiteiten.

Op veelal de eerste dinsdagmiddag van de maand, delen wij de nieuwe flyer uit met de komende activiteiten en is er gelegenheid voor een kopje koffie of thee met elkaar. En soms een kleine activiteit. U hoeft dan geen entree te betalen, maar alleen uw consumpties (die kunt u alleen met pin afrekenen).

Op de middagen zijn ook altijd vrijwilligers van Amadeus aanwezig.
Aanmelden voor activiteiten kan via: aanmelden@stichtingamadeusdenhaag.nl of tijdens een eerdere dinsdagmiddag voorafgaand aan de activiteit waarvoor u zich wilt aanmelden.

Om de nieuwsbrief met activiteiten te ontvangen, kunt u een mail sturen aan communicatie@stichtingamadeusdenhaag.nl.