Penningmeester Gezocht

Wij zijn op zoek naar een nieuwe penningmeester omdat onze huidige penningmeester wil gaan stoppen. De tijdsbesteding is gemiddeld één uur per week.

De werkzaamheden bestaan uit het bijhouden van een kleine en overzichtelijke boekhouding. De inkomsten bestaan uit subsidies, de bijdrage van de deelnemers en donaties. De uitgaven betreffen die voor de activiteiten op de dinsdagmiddag en alles om dit te organiseren en te publiceren.

Verder dient één keer per jaar de verantwoording subsidie te worden opgesteld en ook een jaarverslag en een financiële verantwoording. De verslagen van vorige jaren staan op deze site.

Onze stichting richt zich op het organiseren van activiteiten voor de oudere bewoners van Loosduinen en omgeving. Momenteel is dit alleen op de dinsdagmiddag maar wij hopen dit in de toekomst iets te kunnen uitbreiden.

Spreekt onze stichting u aan en kunt u zelfstandig bovenstaande taken uitvoeren dan bent u van harte welkom om kennis te komen maken.  U kunt contact opnemen door een mail te sturen aan info@amadeusdenhaag.nl