30 januari: Excursie naar Varia Art & Expo (Loosduinse Hoofdstraat 315)

Ook op dinsdag 30 januari hebben we een leuke activiteit. We zijn dan van 14.00 – 16.00 uur welkom bij Varia Art & Expo (Loosduinse Hoofdstraat 315). Varia Art & Expo vindt u in de vroegere winkel van Offers, naast de Henneberg. In dit gebouw zijn 3 etages gevuld met kunst; op de begane grond en 1e etage ziet u werk van diverse kunstenaars.
Op de 3e etage is werk zien van de schilder Frans Erkelens (1937-2016). Buurtgenoot Jan van Veldhoven (bij onze bezoekers bekend wegens zijn goede relaties met Sinterklaas…) zal over hem een korte presentatie geven.

Extra leuk is dat de mozaïeken van Amadeus, die gemaakt zijn door wijkbewoners, er ook te zien zijn. Hebt u eraan meegewerkt? We hopen dat ook u komt.

Entree (inclusief een kopje koffie met wat lekkers) € 5,– pp. (betalen bij de entree). Vooraf aanmelden dringend gewenst, persoonlijk op dinsdagmiddag 23 januari of via de mail: aanmelden@stichtingamadeusdenhaag.nl.

Had u zich al opgegeven voor de Eschermiddag, wilt u dat dan opnieuw doen voor deze activiteit? Dan weten we zeker of u wel of niet meegaat.

N.B. de lezing over Escher en het bezoek aan het museum zijn verplaatst naar het voorjaar. Binnenkort komt daar meer informatie over.